Uspešen lov na zaposlitev potrebuje trdno tržno kampanjo. Čeprav gre za področje vašega osebnega strokovnega znanja, to ni vedno enostavno. Tukaj je par strokovnih nasvetov za trženje samega sebe delo lov potrebuje trden tržno kampanjo za super proizvod - ti.:
Opredelitev akcije
Težko se je včasih postaviti v kožo, da tržite sami sebe. Zamislite si, kot da vas trži prodajna služba. Mislite nase kot na proizvod in prilagojeno uporabo vašega izdelka s posebnimi značilnostmi in koristimi za delodajalce, ki so kupci tega izdelka.
Spoznajte svoje tržišče
Sestavite hit seznam delodajalcev, ki se zanimajo za vaše znanje in izkušnje. Ne pozabite stopiti v stik strokovnih institucij in regionalnih organov. Imejte koristne informacije o lokalnih delodajalcih, ki so bolj dostopni kot družbe HR oddelka.
Ponudite se - vendar ne na aroganten način
Moraš prodajati vaše izdelke, vendar pa izberite svoje besede in ton skrbno. Pomembno je, da se izognete pretirani samohvali. Na primer: "Slovim po dobrem programiranju" namesto "Jaz sem najboljši programer ."
Uporabi svoj proračun
Vsaka tržna akcija ima proračun in lov na delovno mesto ni nobena izjema. Ampak vaš vir, je verjetno vaš čas. Izrabite čas efektivno, konktaktirajte le delodajalce, ki se vam zdijo resnično primerni in kjer bi zares z veseljem delali.
Friday, June 19, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment