Friday, June 19, 2009

Zmagoviti zaposlitveni razgovori

Zaposlitveni razgovori so potrebno zlo, ko se soočamo z iskanjem dela. Pa čeprav s jih najde nekaj, ki v tem uživajo, ima večina s tem probleme in je zanje živčna izkušnja

Sestavili smo nekaj nasvetov, kako se čim bolje odrezati na zaposlitvenih razgovorih.

BODITE PRIPRAVLJENI
Poskrbite, da boste priprevljeni na delodajalca s katerim imate razgovor – da se že prej pozanimate o podjetju. Na primer, če je vaš bodoči delodajalec trgovec, poskusite biti stranka. Zelo je priporočljivo, da obiščete njihovo spletno stran in pregledate sekcijo O nas. Prav tako bi morali pregledati sekcije Novice ali pa Objave medijev, da izveste najnovejše novice v zvezi s podjetje. Pokažite kadroviku, da poznate njihovo podjetje.

ŠE KAKŠNA VPRAŠANJA?
S tem, ko se boste pripravili na podjetje in naredili mini raziskavo, vas bo to pripravilo na razgovor. Zamislite se kakšna smiselna vprašanja, ki jih zastavite kadroviku. To mu bo dalo znak, da se zanimate za podjetje in intenzivno razmišljate o podjetju in vaši vlogi v njem.

BODITE TOČNI
Ne naredite usodne napake – nikar ne zamudite prvega razgovora. Če niste prepričani, kje se podjetje nahaja, se tja odpravite kakšen dan prej, da na dan razgovora ne bo zadrege.

OBLECITE SE PRIMERNO
Poskrbite, da se boste oblekli pametno, nekričeče in spodobno. Seveda obstajajo izjeme glede na gospodarsko panogo v kateri deluje podjetje, vendar pa se raje držite klasičnih pravil. Ne preveč športno in ne preveč elegantno, nekaj v čemer se boste dobro počitili in boste izgledali urejeno.

PO RAZGOVORU
Če na razgovoru ne uspete, uporabite to izkušnjo kot nekaj iz česar se lahk veliko naučite. Poskusite pridobiti odziv s strani kadrovika. Do odziva ste upravičeni. S tem si tudi utrdite položaj pri kadroviku, ki vas bo mogoče v naslednjih razpisih imel za resnega kandidata, ki se je proaktiven.

Vaša osebna tržna akcija

Uspešen lov na zaposlitev potrebuje trdno tržno kampanjo. Čeprav gre za področje vašega osebnega strokovnega znanja, to ni vedno enostavno. Tukaj je par strokovnih nasvetov za trženje samega sebe delo lov potrebuje trden tržno kampanjo za super proizvod - ti.:

Opredelitev akcije
Težko se je včasih postaviti v kožo, da tržite sami sebe. Zamislite si, kot da vas trži prodajna služba. Mislite nase kot na proizvod in prilagojeno uporabo vašega izdelka s posebnimi značilnostmi in koristimi za delodajalce, ki so kupci tega izdelka.

Spoznajte svoje tržišče
Sestavite hit seznam delodajalcev, ki se zanimajo za vaše znanje in izkušnje. Ne pozabite stopiti v stik strokovnih institucij in regionalnih organov. Imejte koristne informacije o lokalnih delodajalcih, ki so bolj dostopni kot družbe HR oddelka.

Ponudite se - vendar ne na aroganten način
Moraš prodajati vaše izdelke, vendar pa izberite svoje besede in ton skrbno. Pomembno je, da se izognete pretirani samohvali. Na primer: "Slovim po dobrem programiranju" namesto "Jaz sem najboljši programer ."

Uporabi svoj proračun
Vsaka tržna akcija ima proračun in lov na delovno mesto ni nobena izjema. Ampak vaš vir, je verjetno vaš čas. Izrabite čas efektivno, konktaktirajte le delodajalce, ki se vam zdijo resnično primerni in kjer bi zares z veseljem delali.